21 | 08 | 2017
FAQ
FAQ - nejčastější otázky a odpovědi

Jaký je způsob připojení?
-přes wifi AP

Jaká je cena zapojení a instalace?
-podle způsobu připojení a dle aktuálního ceníku

Jaká je rychlost připojení ?
-3 – 4 Mbit/s, dle lokality a kvality signálu v místě připojení

Za jak dlouho budu připojen od závazné objednávky?
-do 10 pracovních dnů dle vytížení techniků

Způsob placení?
-převodem na účet

Jak a komu hlásit poruchu?
-na telefonním čísle 731 519 865 (Šupálek Miroslav) nebo 605 248 809 (Platek Petr)

Za jak dlouho, bude po nahlášení poruchy služba opět funkční?
-pokud se porucha týká pouze koncového zákazníka a je potřeba zásahu přímo u něj, je porucha vyřízena obvykle do jednoho pracovního dne.
-v případě poruchy na páteřní infrastruktuře je servis 24 hod denně.

Je možné použít vlastní Wifi zařízení?
-ano, ale jen zařízení splňující požadavky standardu DZANET.(podporující plně 802.11g), zda-li se jedná o standardní wifi posoudí technik, který provádí instalaci a konfiguraci.

V případě, že mé vlastní zařízení můžu použít, tak kolik zaplatím?
-v tom případě se klientovi účtuje pouze aktivační poplatek

Jsem již připojen v síťi a při použití poštovního klienta (Outlook, Thunderbird) nelze odesílat poštu.

-v síťi je z důvodu rozesílání SPAMu zablokován port 25 pro odchozí poštu. Poštu lze odesílat přes náš vňitřní server. Postup nastavení najdete ZDE.

Komentáře (0)Add Comment

Napiš komentář
menší | větší

busy
 
Odkazy
Aktuální teplota
Janovice Živě
Anketa
Jaký prohlížeč používáte k brouzdání po INTERNETU?
 
Je připojeno
Právě připojeni - hostů: 19 
TOPlist