25 | 06 | 2017
Nastavení poštovního klienta
Napsal uživatel Miroslav Supalek   
Neděle, 10 Říjen 2010 10:35

Abychom zamezili šíření SPAMu z viry infikovaných počítačů(neukázněných uživatelů), je v síťi zakázán port 25 pro odchozí poštu. Pro odesílání pošty

ze sítě DZANet musíme trochu pozměnit nastavení našeho poštovního klienta, přesněji nastavení účtu.Zde je návod pouze pro Microsoft Outlook.

Toto nastavení je velice podobné na všech poštovních klientech.

Začneme spuštěním klienta, (1) otevřením nabídky „NÁSTROJE“, kde si vybereme volbu „ÚČTY“.

(2) Označíme si účet přes který odesíláme poštu do internetu a stiskneme volbu „VLASTNOSTI“ (3)

Ve vlastnostech zvolíme záložku „SERVERY“ (4) a do kolonky „ODCHOZÍ POŠTA SMTP“ napíšeme IP adresu jak je na obrázku „192.168.28.1“ (5)

POZOR zde došlo ke změně a server "192.168.28.1" byl nahrazen serverem "192.168.55.15"

Poté zvolíme záložku „UPŘESNIT“ (6) a zatrhneme volbu zabezpečeného připojení „SSL“ (7) ZDE je opět změna SSL šifrování se již nepoužívá.

Změny potvrdíme tlačítkem OK a můžeme zkusit odeslat mejl.

 

Při odesílání mejlu se zobrazí dotaz o použití certifikátu který opět potvrdíme tlačítkem OK.

 

Tímto jsme úspěšně nastavili našeho klienta pro odesílání pošty z naší sítě. Přes jiné nastavení není možno z naší sítě poštu odeslat.

Při jakýchkoli problémech s odchozí poštou kontaktujte správce sítě tel.: 731519865 nebo 605 248 809 begin_of_the_skype_highlighting 605 248 809

Komentáře (0)Add Comment

Napiš komentář
menší | větší

busy
 
Odkazy
Aktuální teplota
Janovice Živě
Anketa
Jaký prohlížeč používáte k brouzdání po INTERNETU?
 
Je připojeno
Právě připojeni - hostů: 49 
TOPlist